Kiwanis Websupport

Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
 1 
 Gepost op: 13 juni 2019, 16:22 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Dirk Poot
Het lijkt erop dat ergens tussen 11:44 en 13:49 de mailserver gestopt is. Normaal krijgen zowel wij als de kopers bij een succesvolle transactie via de webshop direct een mail van <halderberge@kiwanis.nl>, daarnaast krijgen we een bevestiging van Mollie.

Om 11:44 kregen we de laatste melding vanuit de webshop. Om 13:49, 14:54, 15:50 en 16:03 en 16:07 zijn er wel Mollie-bevestigingen van succesvolle transacties ontvangen, maar géén berichten vanuit de webwinkel zelf <halderberge@kiwanis.nl>. Deze bestellingen zijn wél terug te vinden onder de link 'ingestuurd' van het menu [webformulieren.

Dit is met name vervelend voor de kopers die nu geen bevestiging ontvangen en daarom denken dat de transactie niet succesvol was,

1) Klopt het dat de mailserver een storing heeft of is er een andere reden denkbaar dat de mails niet verzonden lijken te worden?
2) komen de niet verzonden mails in een queue die straks in een keer verwerkt wordt of gaan ze naar /dev/null?

 2 
 Gepost op: 11 april 2019, 11:14 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Dirk Poot
Ook hier, dank voor de snelle reactie!

 3 
 Gepost op: 11 april 2019, 11:13 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Dirk Poot
Dank voor de snelle reactie; de indruk hier was dat het iDeal-account via Kiwanis NL liep; ik weet nu in elk geval dat er bij ons ergens een inlog moet zijn :-)

 4 
 Gepost op: 11 april 2019, 10:59 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Kiwanis Webmaster
Beste Dirk,

De Ideal betalingen worden gefaciliteerd door Mollie.
Via Mollie mollie.com kunt u inloggen, deze gegevens moeten bij uw club aanwezig zijn aangezien dit account ook door jullie is aangemaakt.

Binnen dit account kun u een overzicht vinden van alle betalingen.

Mvg,
Kiwanis Webmaster

 5 
 Gepost op: 11 april 2019, 10:49 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Kiwanis Webmaster
Beste Dirk,

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om pagina's te verplaatsen.
Zoals u zelf al aangeeft dient u een nieuwe pagina aan te maken en de inhoud te kopiëren.

Met vriendelijke groet,
Kiwanis Webmaster

 6 
 Gepost op: 11 april 2019, 10:27 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Dirk Poot
Op dit moment bestaat de enige feedback die wij van iDeal betalingen krijgen de mails die we binnenkrijgen na een succesvolle bestelling.
Is er een mogelijkheid/link/module met behulp waarvan we een overzicht van alle ontvangen betalingen kunnen bekijken/downloaden?

 7 
 Gepost op: 11 april 2019, 10:25 
Gestart door Dirk Poot - Laatste bericht door Dirk Poot
Wij hebben een subdirectory voor actuele projecten en een voor oude projecten.
Is het mogelijk om een pagina van de ene naar de andere subdirectory te verplaatsen, of is de enige manier om de pagina in de ene directory te verwijderen en dan opnieuw aan te maken in een andere subdirectory?

 8 
 Gepost op: 14 september 2018, 09:30 
Gestart door Herman - Laatste bericht door Kiwanis Webmaster
Beste Henk,

Wat je schrijft klopt inderdaad. Het is niet mogelijk om aan te geven dat de partner wel komt en het lid zelf niet. Het systeem is hier niet in voorzien.
Wellicht kunt u gewoon aangeven dat het lid komt en dan de partner laten gaan. Dan klopt het totaal in ieder geval wel.

Met vriendelijke groet,
Kiwanis Webmaster

 9 
 Gepost op: 13 september 2018, 17:32 
Gestart door Herman - Laatste bericht door Henk
Ik heb op agenda bestuurswisseling de optie partner aangegeven. Maar het blijkt niet mogelijk aan te geven dat lid niet komt en partner wel. Balk blijft rood. Partner wordt dan niet meegeteld bij inschrijvingen.

 10 
 Gepost op: 31 oktober 2017, 10:03 
Gestart door fschoot - Laatste bericht door Kiwanis Webmaster
Beste fschoot,

Dit is zeker mogelijk.
Documenten kunnen geüpload worden naar de website en vervolgens via een link benaderbaar gemaakt worden.
Dit kunt u als volgt doen:

Ga naar de pagina waar u het document op wilt hebben en klik op het tabblad "inhoud".
Vervolgens kunt u via de editor een document (link) toevoegen.
Dit staat in de handleiding omschreven https://www.kiwanis.nl/help/help.html#ih13 kijk hierbij "Hyperlink invoegen"

Mvg,
Kiwanis Webmaster

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 ... 10