Kiwanis Websupport

Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Foto's gemaakt met IPAD komen op zijn kop op de site  (gelezen 1593 keer)

harrietvandervleuten

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Foto's gemaakt met IPAD komen op zijn kop op de site
« Gepost op: 30 juli 2015, 17:05 »

Besten,

Ik heb foto's gemaakt met de IPAD geupload naar onze clubsite. Ze komen echter allemaal op zijn kop terecht op de site. Ik had ze vanuit de mail eerst naar mijn harde schijf opgeslagen en daar staan ze gewoon recht. Ook foto's die eigenlijk in portret-formaat zouden moeten staan, staan er dwars op. DAt is nog wel te doen, maar als alles op zijn kop staat. Weet iemand hoe dit komt en wat we er aan kunnen doen?

Harriet van der Vleuten
Kiwanis Hart van Brabant

harrietvandervleuten

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Foto's gemaakt met IPAD komen op zijn kop op de site
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2015, 09:54 »

Ik heb dit probleem nog steeds, zie onze website www.kiwanis.nl/hartvanbrabant. Ik geloof niet dat ik een reactie heb gehad op deze post.
GRoet,
Harriet van der Vleuten

Kiwanis Webmaster

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2015, 10:04 »

Beste Harriet,

Excuses we hebben het bericht eerder over het hoofd gezien. Wij gaan het probleem onderzoeken.

Kiwanis Webmaster

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 december 2015, 09:34 »

Beste Harriet,

Zoals ook al direct aan je gemaild, wordt het probleem veroorzaakt omdat de foto ook daadwerkelijk ondersteboven wordt genomen. Dit wordt echter gecorrigeerd door alle Apple apparaten. Deze correctie gaat echter verloren nadat de foto op een niet Apple apparaat terecht komt. Zo ook op de website. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om met een iPad te bepalen wat de bovenkant van een foto is als deze altijd juist wordt weergegeven. Wij plannen daarom een update aan de fotomodule die het mogelijk moet maken om foto's in het album te draaien/corrigeren.

Met vriendelijke groet
de Webmaster

Pagina's: [1]